Hisense kupuje televizní divizi Toshiby

vydáno 25. 11. 2017 | autor Pavel Kreuziger | sekce Novinky | téma Televizory

Tagy: akvizice, byznys, divize, Hisense, podnikání, televizory, Toshiba

Čínská společnost Hisense koupila za 113 milionů dolarů televizní divizi japonské Toshiby, která teď bojuje o přežití, zatímco Hisense hledá cestu na globální televizní trh.

Hisense si pořídil 95procentní podíl Toshiba Visual Solutions, a to včetně výroby televizí, značky, výzkumu a vývoje, portfolia duševního vlastnictví a provozu, a to za výše zmíněných 113 milionů dolarů. Divize zaměstnává 700 lidí.

V rámci kontraktu získá Hisense práva na značku Toshiba pro televizory „na období 40 let pro partnery v oblast vizuálních řešení v Evropě, jihovýchodní Asii a na dalších trzích,“ potvrdila společnost v tiskové zprávě.

„Jakožto oficiální televizní sponzor Mistrovství světa ve fotbale v Rusku v roce 2018 chce Hisense pokračovat v expanzi a implementaci vize a strategie své globální značky. Díky této akvizici Hisense rozvine a rozšíří svou mezinárodní strategii televizního byznysu v oblastech výzkumu a vývoje, značce a marketingu fungováním pod více značkami (…),“ píše Hisense.

Toshiba má sice bohatou 142letou historii, nicméně v poslední době bojuje o přežití a na televizním trhu snad mimo Japonsko již není nijak významným hráčem. Navíc aktuálně zvažuje prodej také dalších aktiv. Ke svému oznámení akvizice přiložila firma Hisense výše uvedenou mapu.

Hisense je už třináct let v řadě největším čínským výrobcem televizí.

Zdroj: FlatpanelsHD

Uložte si: Pošlete dál:

Nejnovější články

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Kamery do bytu přinesou maximální přehled o vaší domácnosti

Chcete vědět, co se děje u vás doma, když tam právě …

Testovací novinka

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit …

Homepage »

Další Novinky

Komentáře